Könyvajánló

  • Hogyan táplálkozzunk egészségesen, de mégis hétköznapi egyszerűséggel?
  • Miért sikertelen az ezidáig alkalmazott fogyókúrás módszerek többsége, ami visszahízással végződik?
  • Hogyan élhetünk 40 felett is teljes és sugárzó életet?
  • Hogyan nyerhetjük vissza formáinkat szülés után?
  • Hogyan siethet a lélek a test segítségére, és viszont?
További részletek
Megrendelhető: 2000ft + postaköltség
dlugosi@t-online.hu

Személyi edzés


Személyi edzés

A személyi edzés helyszíne:

GARDEN FITNESZ

Budapest ll. ker. Hűvösvölgyi út 54.

Egyéb részletekről érdeklődjön emailben vagy telefonon

dlugosi@hotmail.co.uk

0670 504 8820

Edzés szabadban, futóiskola:
  • Hűvösvölgyi Nagyrét

xxxxxxx

Hogy kinek van  szüksége személyi edzésre??

  1. aki eddig nem sportolt, és most nem tudja, hogyan kezdjen hozzá
  2. aki már régóta edz, de monotonnak érzi az edzéseit és megakadt a fejlődésben
  3. aki bizonytalanul érzi magát a konditermek világában
  4. aki súlyproblémával küzd, vagy más egészségügyi probléma miatt szüksége van szakmai segítségre
  5. akinek szüksége van a folyamatos motivációra, mert egyedül nem megy
  6. fiataloknak, hogy növeljék a hatásfokot
  7. időseknek, a biztonság miatt
  8. akinek segítségre van szüksége a megfelelő diéta és edzésprogram kidolgozásában

De honnan tudhatom, hogy az én edzőm valóban jó szakember-e?

  1. Először is győződjünk meg róla, hogy valóban képzett edzővel állunk-e szemben. Nyugodtan kérhetjük, hogy mutasson a végzettségét igazoló dokumentumot.( Magyarországon jelenleg az International Wellness Institute, a Fitness Akadémia, a Fitness Company (IFAA) és a Testnevelési Egyetem jogosult személyi edző képzésre.) Sajnos egyre több az önjelölt, aki azzal a felkiáltással, hogy "már 10 éve lejárok a terembe és ilyen muszklijaim vannak!" úgy érzi, hogy ez már elég is ahhoz, hogy másokat edzzen, általában olcsón, hiszen a kibicnek semmi se drága!
  2. A jólképzett személyi edző soha nem "ránézésre", hanem mindig egy fittségi felmérés és részletes kikérdezés ( egészségi állapot, életmódbeli szokások, betegségek, hajlamok a családban stb.) után állítja össze az edzéstervet, általában összehangolva a megfelelő étrenddel.
  3. Rendelkezik a szükséges felszerelésekkel, pl. számítógépes soft-ware, testzsírszázalék mérő, pulzusmérő óra, stb.
  4. Mindig pulzuskontrollal dolgozik : hiszen csak így kaphat folyamatos visszajelzést a kliens pillanatnyi állapotáról.
  5. Betartja a fokozatosság elvét. Már eleve rossz, ha az első edzés után két hétig se menni, se aludni nem tudunk az izomláztól!
  6. Minden mozdulatot korrigál, szem előtt tartva a sérülések elkerülését
  7. Elmagyarázza, hogy mit miért csinálnak, melyik izomra hat és mire kell ügyelni a gyakorlat végrehajtásánál
  8. Edzésnaplót vezet
  9. Ellenőrzi a fejlődést a fittségi teszt időnkénti megismétlésével
Készítette: JHPmultimedia