Könyvajánló

  • Hogyan táplálkozzunk egészségesen, de mégis hétköznapi egyszerûséggel?
  • Miért sikertelen az ezidáig alkalmazott fogyókúrás módszerek többsége, ami visszahízással végzõdik?
  • Hogyan élhetünk 40 felett is teljes és sugárzó életet?
  • Hogyan nyerhetjük vissza formáinkat szülés után?
  • Hogyan siethet a lélek a test segítségére, és viszont?
További részletek
Megrendelhetõ: 2000ft + postaköltség
[email protected]

Személyi edzés


Személyi edzés

A személyi edzés helyszíne:

GARDEN FITNESZ

Budapest ll. ker. Hûvösvölgyi út 54.

Egyéb részletekrõl érdeklõdjön emailben vagy telefonon

[email protected]

0670 504 8820

Edzés szabadban, futóiskola:
  • Hûvösvölgyi Nagyrét

xxxxxxx

Hogy kinek van  szüksége személyi edzésre??

  1. aki eddig nem sportolt, és most nem tudja, hogyan kezdjen hozzá
  2. aki már régóta edz, de monotonnak érzi az edzéseit és megakadt a fejlõdésben
  3. aki bizonytalanul érzi magát a konditermek világában
  4. aki súlyproblémával küzd, vagy más egészségügyi probléma miatt szüksége van szakmai segítségre
  5. akinek szüksége van a folyamatos motivációra, mert egyedül nem megy
  6. fiataloknak, hogy növeljék a hatásfokot
  7. idõseknek, a biztonság miatt
  8. akinek segítségre van szüksége a megfelelõ diéta és edzésprogram kidolgozásában

De honnan tudhatom, hogy az én edzõm valóban jó szakember-e?

  1. Elõször is gyõzõdjünk meg róla, hogy valóban képzett edzõvel állunk-e szemben. Nyugodtan kérhetjük, hogy mutasson a végzettségét igazoló dokumentumot.( Magyarországon jelenleg az International Wellness Institute, a Fitness Akadémia, a Fitness Company (IFAA) és a Testnevelési Egyetem jogosult személyi edzõ képzésre.) Sajnos egyre több az önjelölt, aki azzal a felkiáltással, hogy "már 10 éve lejárok a terembe és ilyen muszklijaim vannak!" úgy érzi, hogy ez már elég is ahhoz, hogy másokat edzzen, általában olcsón, hiszen a kibicnek semmi se drága!
  2. A jólképzett személyi edzõ soha nem "ránézésre", hanem mindig egy fittségi felmérés és részletes kikérdezés ( egészségi állapot, életmódbeli szokások, betegségek, hajlamok a családban stb.) után állítja össze az edzéstervet, általában összehangolva a megfelelõ étrenddel.
  3. Rendelkezik a szükséges felszerelésekkel, pl. számítógépes soft-ware, testzsírszázalék mérõ, pulzusmérõ óra, stb.
  4. Mindig pulzuskontrollal dolgozik : hiszen csak így kaphat folyamatos visszajelzést a kliens pillanatnyi állapotáról.
  5. Betartja a fokozatosság elvét. Már eleve rossz, ha az elsõ edzés után két hétig se menni, se aludni nem tudunk az izomláztól!
  6. Minden mozdulatot korrigál, szem elõtt tartva a sérülések elkerülését
  7. Elmagyarázza, hogy mit miért csinálnak, melyik izomra hat és mire kell ügyelni a gyakorlat végrehajtásánál
  8. Edzésnaplót vezet
  9. Ellenõrzi a fejlõdést a fittségi teszt idõnkénti megismétlésével